5 σημαντικά στοιχεία που θα πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας.

5 σημαντικά στοιχεία που θα πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας.

Κατά την κατασκευή μια ιστοσελίδας , οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συχνά επικεντρώνονται σε στοιχεία , όπως μια σαφής πλοήγηση, ισχυρά visuals (εικόνες γραφικά) και τον κατάλληλο συνδυασμό χρωμάτων.

Φυσικά κάθε ένα από αυτά είναι σημαντικά, αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που συνθέτουν μια ισχυρή επιχειρηματική ιστοσελίδα. Σε αυτό το άρθρο, έχουμε εντοπίσει πέντε πράγματα που είναι ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

1. Η σελίδα Σχετικά με εμάς

Εάν κάποιος έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά, το πεδίο σχετικά με τη σελίδα μας σας είναι συχνά η πρώτη σελίδα που θα κατευθυνθεί για να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σας.

Μια ιστοσελίδα που δεν έχει αυτό το πεδίο μπορεί να φαίνεται απρόσωπη και λιγότερο αξιόπιστη. Με την προσθήκη ενός Σχετικά με τη σελίδα μας, προσδίδει στο site σας μια ταυτότητα.

Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε με σωστό τρόπο την κατηγορία Σχετικά με μας:

  • Πείτε μια ιστορία – Δώστε τα στοιχεία εκείνα που θα κάνουν τον επισκέπτη να μάθει το που, το πως, το όραμα για τους λόγους που ιδρύθηκε η επιχείρηση.
  • Χρησιμοποιήστε γεγονότα για να υποστηρίξετε αυτά που γράφετε – Μην αναφέρετε απλώς ” η ομάδα υποστήριξης μας είναι η καλύτερη” ή “έχουμε ένα μοναδικό προϊόν”, αντί να γράψετε αυτά, ζητήστε από τους πελάτες σας να γράψουν για την εμπειρία συνεργασίας τους με εσάς.
  • Να είστε ειλικρινείς – Μην προσπαθήσετε να πείσετε για κάτι που δεν είστε. Αν είστε μια μικρή ομάδα ή η εταιρία είστε απλά εσείς τότε είναι ανώφελο να προσποιηθείτε πως είστε ένας μεγάλος οργανισμός . Αντ ‘αυτού, να είστε ειλικρινείς στην σελίδα σας, εξηγώντας τα οφέλη το να λειτουργείτε ως μικρή ομάδα τόσο για εσάς όσο και για τον πελάτη.
  • Αποδείξτε τις γνώσεις σας – Συμπεριλάβετε τυχόν προσόντα, βραβεία και διακρίσεις που είναι σχετικές με την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό, να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην διατύπωσή σας, γιατί η έντονη περιαυτολογία για τα επιτεύγματά σας μπορεί να είναι απωθητικό στοιχείο για τους υποψήφιους πελάτες σας.
  • Χρησιμοποιήστε πραγματικές φωτογραφίες – Χρησιμοποιώντας πραγματικές φωτογραφίες ακόμα και την ώρα της δουλειάς δημιουργείτε αμεσότητα με τον πελάτη, σας αισθάνεται πιο οικείο και είναι πολύ πιο πιθανό να σας εμπιστευτεί.

sxetikamemas

Τέλος, μην ξεχάσετε να προσθέσετε κάποια στοιχεία προσωπικότητας στη σελίδα σας. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα εκτιμήσουν το χιούμορ, την άποψη και το ύφος που θέλετε να δώσετε.

2. Ευδιάκριτα στοιχεία επικοινωνίας

Οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας συχνά το κάνουν για 2 λόγους, είτε γιατί ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, είτε για να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο, τα προϊόντα και την επιχείρηση.

Εάν, ωστόσο, θελήσουν περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρησή σας, ή να εκφράσουν το ενδιαφέρον τους για ένα προϊόν ή υπηρεσία που παρέχετε, θα πρέπει να τους είναι εύκολο. Έτσι λοιπόν τα στοιχεία επικοινωνίας θα πρέπει να είναι εμφανή και εύκολο να βρεθούν.

Μια ειδική σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας που μπορεί να φαίνεται στην μπάρα κατηγοριών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε. Η σελίδα Επικοινωνία θα μπορούσε να διαθέτει μια φόρμα επικοινωνίας ή ενδιαφέροντος καθώς και τηλέφωνο, email, στοιχεία επικοινωνίας και την παρουσία μας στα social media.

Μια καλή ιδέα επίσης είναι να προσθέσετε την ταχυδρομική σας διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και e-mail (κατά περίπτωση) σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας κάπου εμφανή, όπως στο υποσέλιδο.

epikoinvnia

3. Μία mobile-friendly παρουσίαση της ιστοσελίδας σας

Με 4 στους 5 καταναλωτές να χρησιμοποιούν smartphones για να ψωνίσουν, πρέπει να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργία ενός ιστότοπου προσαρμοσμένου στα κινητά.

Η περιήγηση στη μικρή οθόνη του κινητού τηλεφώνου ή του tablet είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία με αυτή της περιήγησης του υπολογιστή, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να προσαρμόζετε η ιστοσελίδα σας σε κάθε τύπου smartphone ή tablet.

image1

Οι βασικοί τρόποι για να γίνει αυτό είναι οι εξής:

  • Τα calls-to-action να είναι μεγάλα και εύκολα clickable.
  • Η εφαρμογή για μια απλή πλοήγηση να είναι εύκολη στη χρήση χωρίς πολλά κουμπιά, κατηγορίες, χρώματα κλπ. Κρατήστε την εφαρμογή σας όσο πιο απλή γίνεται.
  • Προσθέτοντας κλικ-για-κλήση που επιτρέπει στους επισκέπτες της ιστοσελίδας να καλέσουν την επιχείρησή σας με ένα πάτημα.
  • Εμφάνιση της τοποθεσίας σας στους χάρτες που δείχνει πού βρίσκεται η επιχείρησή σας και θα παρέχει οδηγίες προς αυτήν από οπουδήποτε βρίσκεται ο πελάτης σας εκείνη τη στιγμή.

4. Φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης

Συχνά οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δημιουργούν μια ιστοσελίδα θέλουν να τη γεμίσουν με πολλές πληροφορίες ώστε να φαίνεται πλήρης και όσο το δυνατόν πιο χρήσιμη για τους επισκέπτες της.

Ωστόσο, αμελούν να δώσουν προσοχή στο πώς η ιστοσελίδα φαίνεται στις μηχανές αναζήτησης, αφήνοντας τους να αναρωτιούνται γιατί οι άνθρωποι δεν έρχονται στην ιστοσελίδα τους.

Λέξεις κλειδιά

Οι λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούνται για να εξηγήσουν στις μηχανές αναζήτησης με τι ασχολείται η ιστοσελίδα σας στο περίπου. Οι μηχανές αναζήτησης θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα, καθώς και άλλους παράγοντες, για να καθορίσουν πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο σας, για τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης και στη συνέχεια να αποφασίσει αν θα εμφανίζεται η σελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης ή όχι.

5. Δημιουργήστε blog

Το τελευταίο πράγμα που συχνά λείπει από μια επαγγελματική ιστοσελίδα είναι ένα up-to-date ιστολόγιο. Με άλλα λόγια ένα πεδίο όπου θα έχει τα νέα της επιχείρησής μας, νέες συνεργασίες, ένα νέο έργο, μια ολοκληρωμένη υπηρεσία κ.α. Ένα blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέτετε συνεχώς νέα δεδομένα στην ιστοσελίδα σας.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η δημιουργία ενός blog για την επιχείρησή σας είναι μια καλή ιδέα. Αρχικά είναι ένας καλός λόγος για τους επισκέπτες και εν δυνάμει πελάτες να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας καθώς θα τους δώσει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την πορεία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, τις αλλαγές σε κάποιο άλλο και γενικότερα της επιχείρησης της ίδιας. Ένα Blog βοηθάει επίσης της θέση ως ηγέτης στον κλάδο σας, καθώς όσο πιο ενημερωμένο είναι τόσο μεγαλύτερη εμπιστοσύνη αποπνέει η επιχείρησή σας.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τη δημιουργία ενός blog είναι να επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα SEO που σας παρέχει. Αν ρυθμιστεί σωστά, και ενημερώνεται τακτικά με άρθρα και απόψεις σχετικού χαρακτήρα με την επιχείρησή σας, ένα blog θα παρέχει up-to-date περιεχόμενο που οι μηχανές αναζήτησης θα το εξετάσουν ευνοϊκά.

Επίσης όσο περισσότεροι αναγνώστες έλκονται από το blog σας, τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες αυτοί να μοιραστούν το άρθρο αυτό εφόσον το θεωρήσουν ενδιαφέρουν, στα social media.. Αυτά τα backlinks με τη σειρά τους θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο το SEO της ιστοσελίδας σας.

blog

Πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας; Στείλτε μας τα σχόλια σας και ζητήστε μας να σας βοηθήσουμε εάν το κρίνετε απαραίτητο.

Κλείσιμο

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο