Text In Shiny Steel Pearls. Site Down For Website Maintenance With Broken Cable And Grey Background.

5 λόγοι για τους οποίους ιστοσελίδα σας δεν έχει επιτυχία

Υπάρχουν σήμερα πάνω από 1 δισ ενεργές ιστοσελίδες. Τη στιγμή που διαβάζετε αυτή την πρόταση, τέσσερις νέες ιστοσελίδες έχουν ήδη δημιουργηθεί.

Με τον πολλαπλασιασμό των δικτυακών τόπων είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιο μεταξύ των ανταγωνιστών και οι επιχειρήσεις όλο και περισσότερο καλούνται να αφήσουν ένα μοναδικό σημάδι στο ταχέως εξελισσόμενο τοπίο του Διαδικτύου.

Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είμαστε στη μέση μιας υπερφόρτωσης πληροφοριών, καθιστά εύκολο να παραβλέψουμε τα βασικά που κάνουν μια καλή ιστοσελίδα.

Σας παραθέτουμε λοιπόν πέντε λόγους για τους οποίους η ιστοσελίδα σας δεν θα είναι ποτέ επιτυχής, καθώς επίσης και βασικές συμβουλές που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να αποφύγετε για να μη γίνει ποτέ  να ξεπερασμένη, πληκτική και δύσχρηστη η ιστοσελίδα σας.

1. Στερείται Ευχρηστίας

Ένας δικτυακός τόπος είναι συχνά η πρώτη εντύπωση της εταιρείας προς τον πελάτη και μια κακοσχεδιασμένη ιστοσελίδα θα ωθήσει τους πιθανούς πελάτες να αποχωρήσουν από τη σελίδα μας εξίσου γρήγορα όπως προσγειώθηκε σε αυτή.

Οι χρήστες πρέπει να είναι σε θέση να βρουν αυτό που ψάχνουν με ευκολία στην πλοήγηση σελίδων και εύκολες προσβάσιμες πληροφορίες.

Ένα καθαρό layout με σαφείς επικεφαλίδες και οι πληροφορίες που εμφανίζονται με έναν φιλικό προς το χρήστη τρόπο ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επισκέπτονται τον ιστότοπό μας επαναλαμβανόμενα.

2. Υπερφόρτωση Πληροφοριών

Οι πελάτες για να επισκεφθούν μια ιστοσελίδα ψάχνουν για πληροφορίες ή για κάποιο προϊόν, έτσι λοιπόν οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι προσεκτικές για να μην φορτώνουν με παραπάνω περιεχόμενο (πληροφορίες κ.α.) την ιστοσελίδα τους.

Είναι εύκολο να ανεβάσετε άφθονες ποσότητες κειμένων και εικόνων σε μια ιστοσελίδα για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι κατηγορίες καλύπτονται, αλλά σε πολλές περιπτώσεις οι πάρα πολλές πληροφορίες καταλήγουν να μπερδέψουν τον χρήστη με αποτέλεσμα αυτός να αποχωρεί από τη σελίδα μας.

3. Κακό Όνομα ιστοσελίδας

Επιλέγοντας το όνομα του δικτυακού τόπου είναι ένα από τα δυσκολότερα τμήματα της διαδικασίας branding.

Βρίσκοντας μια διαθέσιμη διεύθυνση URL (domain name) που ταιριάζει και ευθυγραμμίζεται με την εικόνα της εταιρείας, μπορεί να βελτιστοποιήσει εύκολα την κατάταξη στο google καθώς και τη γενικότερη εικόνα της εταιρίας.

Ένα αξιοσημείωτο και ευκολομνημόνευτο όνομα δημιουργεί μια μοναδική ευκαιρία προς την εταιρεία, άτομο ή νέα ιστοσελίδα για να φτάσουν στον κοινό-στόχο.

4. Έλειψη Call-to-Action δράσης

Δυστυχώς, το έργο δεν τελειώνει τη στιγμή που θα μπει ένας πελάτης σε μια ιστοσελίδα όσο ελκυστική και εύχρηστη είναι. Θα πρέπει να τον παρακινήσουμε πρέπει για μια Call to Action δράση (CTA), η οποία ενθαρρύνει τους πελάτες να προχωρήσουν είτε στην αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, είτε σε εγγραφή κάποιου newsletter, είτε σε κάποιου είδους επικοινωνία με την εταιρία.

Οι πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να ζητούν από τους πελάτες να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο για να μάθουν περισσότερα ή να έχουν μια εικονική βοηθό (assistant) διαθέσιμη για ερωτήσεις.

Μικρότερες CTA δράσεις όπως η ενθάρρυνση των πελατών να ακολουθήσουν την επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να εγγραφούν σε ενημερωτικά δελτία κρατά τους πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες ενημερωμένους για τα τελευταία νέα.

Κάνοντας την ιστοσελίδα διαδραστική και με στόχο το τελικό αποτέλεσμα και την πρόσκληση για δράση, μας δίνει πάντα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αποτελεί εργαλείο ζωτικής σημασίας για την εταιρία.

5. Δεν είναι responsive σε κινητά και tablets

Όλο και περισσότεροι είναι οι χρήστες που μπαίνουν από το κινητό τους τηλέφωνο σε ιστοσελίδες στις μέρες μας. Να σημειωθεί πως μόνο την τελευταία 5ετία οι χρήστες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά smartphones και tablets για την περιήγησή τους στο ίντερνετ έχουν αυξηθεί κατά 500%.

Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας οι ιστοσελίδες να είναι responsive σε κινητά και tablets έτσι ώστε οι πελάτες μπορούν να δουν εύκολα το περιεχόμενο σε μικρότερες οθόνες.

Οι πελάτες έχουν ένα σύντομο εύρος προσοχής, έτσι οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι εύκολα αναγνώσιμες, ανεξάρτητα από τη συσκευή που βλέπουν μια ιστοσελίδα. Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλιστεί η ιστοσελίδα φορτώνει γρήγορα σε οποιαδήποτε συσκευή.

Η ιστοσελίδα είναι απαραίτητο κομμάτι για την επιτυχία μιας επιχείρησης και να πάρει πολύ χρόνο και αφοσίωση για να χτιστεί και να διατηρηθεί σε ανάλογο επίπεδο.

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν τις παραπάνω συμβουλές κατά τη δημιουργία των ιστοσελίδων τους θα είναι ευχαριστημένοι με την αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα τους καθώς και τη συνολική εικόνα που θα έχει μετά τις παραπάνω παρεμβάσεις.

Close Menu

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο